Monday, December 28, 2020

Filem Jepun | My Brother Love Me Too Much (2017)

Assalamualaikum..
Hye semua..

Bayangkan bila adik beradik jatuh cinga.. Mujurlah bukan adik beradik betul.. Kalau tak dah jadi perkara lain.. Seto tak tahu yang dia anak angkat.. Setiap kali dia luahkan perasaan dekat lelaki, mesti lelaki tu reject dia.. Peliklah juga si Seto ini.. Seto pun siasatlah, rupanya Haruka (abang dia) punya kerja.. Abang dia bagi amaran dekat budak lelaki yang cuba nak terima cinta Seto.. Haruka tak boleh terima kalau Seto bercinta dengan lelaki lain.. dia macam pelik jugalah dengan perasaan yang dia ada sebab dia tak ingat pun yang Seto ini anak angkat.. sampailah bapa dia cakap tapi Haruka tak nak bagi tahu Seto, dia nak tunggu sampai Seto tamat belajar.. Tapi tiba-tiba muncul balik cinta lama Seto iaitu Serikawa.. Halangan muncul pula.. hehehe..

Pelakon yang bawa watak Haruka tu comel.. hehehe..

Movie: My Brother Loves Me Too Much
Also Known As: Ani ni Aisaresugite Komattemasu , I Have Difficulty to Be Loved Too Much by Older Brother , I Am in Trouble Because My Older Brother Loves Me Too Much
Director: Hayato Kawai
Screenwriter: Matsuda Yuko
Genres: Romance, School, Youth
Country: Japan
Release Date: Jun 30, 2017
Duration: 1 hr. 39 min.
Setoka is a high-school student who got dumped by twelve boys. Her big brother, Haruka looks like a delinquent youth, but he cares for Setoka so much. Setoka doesn't know that they are not blood-related.
One day, Setoka starts to get guys' attention, but her big brother Haruka tries to interfere every time...!

6 comments:

  1. hahahaahaha ryota bawa watak abg yg jeles tu mmg comel sngt

    ReplyDelete
  2. Jenuh juga kalau ada abang camni hehehehe

    ReplyDelete
  3. pulak dah, kiranya tak jadi suka dengan haruka lah tu bila serikawa muncul semula. mujurlah bukan adik beradik betul kan.

    ReplyDelete
  4. haha dah macam telemovie yang rusdi ramli, sam dengan jue aziz berlakon tu. Memasing berebut dekat adik perempuan

    ReplyDelete
  5. Lama tak tengok filem Jepun. Sinopsis macam best. Comel je

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »