Saturday, December 19, 2020

Random Photo #29 2020

Assalamualaikum..
Hye semua..

Menyusuri gambar-gambar yang ada dalam telefon bimbit Sha, kebanyakkannya gambar makanan lah.. Sama ada kudapan atau makanan harian.. Macam manalah berat nak turun.. hehehe..

Antara kudap-kudapan kegemaran Sha dan anak-anak.. Hehehe.. Chestnut tu memang terus sukalah.. hehehe.. Dah 3 kali Sha beli.. 

Sebekas ini RM15.. Mujurlah sedap, rangup.. Kecik je bekasnya..

Sengkuang calit.. RM4 sebekas ini..

Berjalan kaki ke tempat kerja.. Sejuk je pagi-pagi bila jalan kaki ini.. Walaupun tak jauh, berpeluhlah juga.. Jarang Sha jalan pagi-pagi ini kecuali kalau motor tinggal kat pejabat dan cuaca tak hujan..

Maggi Mamee Chef Tomyam yang ditambah 3 ekor udang sepit biru.. Pergh!! Puas hatilah makan.. hehehe.. Cuma sayur je dah kehabisan, kalau tak lagi meriahlah maggi Sha ini.. hehehe..

Beli wrap dengan kawan sekerja.. RM5 ini.. Kenyang sampai ke malam.. Besar dan penuh isi dia.. Memang puas hati..

3 comments:

  1. lapar pula tengok gambar makanan ni..hehe

    https://www.tiarasaphire.com/2020/12/drama-jepun-alice-in-borderland-2020.html

    ReplyDelete
  2. atie kan, klu tempat kerja walking distance ja.. mmg tiap hari jalan

    ReplyDelete
  3. nim's tu aida pun beli last week.
    sedap!

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »