Tuesday, December 29, 2020

Drama Melayu | Kampong Pisang Bersiri-Siri: Episod 4 (2020)

 Assalamualaikum..
Hye semua..

Bersambung dari episod 3 yang lalu.. Kisah Serigala jadian yang menjadi pembantu dalam melaksanakan perang.. Namun akhirnya kerana dikuasai darah mereka mula berpaling tadah dan menjadi buruan.. Konon datang nak bermukim di kampung pisang, masalahnya penduduk kampung pisang tak sudi.. Datang encik Rashid nak menghapuskan serigala, malangnya tak berapa nak kuat.. Adalah juga diselitkan mengenai pendemik dan isu-isu yang tengah hangat.. Panik.. okay.. panik.. hehehe.. Sudahnya mereka dibantu oleh Pak Salam.. Terbaik Pak Salam nya.. hahaha..

Nama panglima nya kelakar.. Datuk Panglima Lidah Bengkak, Panglima Lidah Bercabang dan Panglima Rashid Lidah Buaya.. Hahahaha.. Memang kelakarlah.. Lawaknya bersahaja je..

3 comments:

  1. bestnya..kalau dpt tgk..rumah shida ni xde astro..kena blk rumah mak nampaknye hahaa

    ReplyDelete
  2. hari tu tgk sat saja... then terus rumah tadak current hahah

    ReplyDelete
  3. tak sempat nak tengok episod ni. nanti nak kena maraton sekali dengan ep5..hehe

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »