Tuesday, December 29, 2020

Makanan | Beryl's Gaufrette

Assalamualaikum..
Hye semua..

Dah cakap dah, masuk je 7Eleven memang banyak nak dibeli.. Terutama sekali bila ada promosi best dekat kawasan coklat.. Sha tak pasti sama ada coklat ini dah lama ada atau baru lagi.. Untuk Sha memang barulah.. Tak pernah jumpa pun sebelum ini.. Beratnya 100g dan harga sekeping ini RM4.90.. Sekarang tengah promosi.. Beli 1 percuma 1.. Memang berbaloi-baloilah kan.. 2 ini untuk harga RM4.90 je.. Teruslah Sha beli..

Dari segi rasa pula, tak mungkinlah tak sedapkan.. Coklat kot.. hehehe.. Cuma bestnya bila kunyah ada bunyi sebab ada crispy wafer.. Kepingan tu ada dekat dalam coklat, krup krap bunyi dia bila kita kunyah.. Bestlah pada Sha.. Memang boleh beli lagi..


Gaufrette ini sejenis biskut bentuk macam waffle tapi nipis..

7 comments:

  1. Bestnya dpt free satu..
    Mcm nak gi 7E pulak..

    ReplyDelete
  2. ok i suka waffle .. so kena try ni

    ReplyDelete
  3. ini jenama coklat fav ika juga ni. hehe

    ReplyDelete
  4. wahh menarik ni, tak pernah jumpa... beryls punya coklat mana ada yang tak best yek kan

    ReplyDelete
  5. Ooo biskut..tp brand beryls ni sedap..shida mkn coklat dia..yg Almond dan Peanut..

    ReplyDelete
  6. First time nampak coklat ni. Tak pernah cuba lagi.

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »