Tuesday, December 22, 2020

Shopee | Tong Garden: Organic Chestnuts (120g)

Assalamualaikum..
Hye semua..

Akhirnya Sha beli di Shopee bila 99 Speedmart dah tak ada jual.. Mungkin tak ada stok kot.. Hehehe.. Cari dekat Shopee jelah senang.. Tapi tu lah.. Kebanyakkannya mahal.. RM5 ke atas harganya.. Sampailah jumpa dekat satu kedai ini harganya RM5 sebungkus, tapi kalau beli 6 pek dapat harga RM4.80.. Niatnya memang nak beli chestnuts je tapi ternampak asam la pula, belilah 1.. Lepas tu dapat kuaci (15g)  2 pek percuma.. Lepas ini boleh beli lagi dekat Shopee.. hehehe.. 

Beli 6 terus untuk dapatkan harga sebungkus RM4.80..

Beli juga asam prune ini.. Sebekas RM5.20..

Percuma kuaci Tong Garden..

4 comments:

  1. shopee ni nak beli satu nanti terbeli banyak2 hahaha

    ReplyDelete
  2. asam prune ni wajib ada dlm peti sejuk hehehe

    ReplyDelete
  3. Senang sekarang ni apa2 tak jumpa di kedai beli aje di shopee

    ReplyDelete
  4. sukaa asamm makan sehari boleh habis pastu dah sakit perut

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »