Monday, December 7, 2020

Penghantaran Modul PKPB dan Pengambilan Borang Pesanan Buku Sesi 2021

Assalamualaikum..
Hye semua..

Hari ini cikgu sekolah pagi minta hantar semula modul pembelajaran PKPB yang diberikan semasa PKPB.. Jadinya lepas senam tari teruslah Sha balik rumah ambil modul anak-anak untuk dihantar ke sekolah.. Sampai sekolah jumpa guru kelas dan pulangkan semula Modul pembelajaran.. Lepas tu dah kena ambil borang senarai buku untuk Sesi 2021.. Yeah!! Sesi persekolah baru dah nak mula.. Walaupun Covi19 masih lagi belum habis, sekolah tetap on.. Tak kisahlah pembelajaran macam mana pun.. On je.. Janji anak-anak masih seronok nak belajar.. Tahun depan punya pembelian buku tak adalah banyak.. Amani dan Imani Lebih kurang RM200 lebih sikit.. Itupun ada banyak yang Sha dah cancelkan.. Buku teks kena tunggu kemasukan tahun depan baru dipulangkan.. Cuma nak kena bundle dan ikat je supaya boleh kesan ada yang hilang atau tak..



3 comments:

  1. Mudah-mudahan pembelajaran akan berjalan seperti biasa. Kesian anak-anak, tergendala belajar sejak Mac lepas.

    ReplyDelete
  2. Kesian budak2 sekolah tahun ni
    Mungkin banyak pelajaran yang tertinggal.
    tahun depan tak tahu lagicerita macam mana.

    ReplyDelete
  3. kesian semua student2 tahun ni, pelajaran diorg btul2 mencabar

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »