Wednesday, December 30, 2020

ebook | Zombie Cherry #1 (Zombie Cherry #1) by Shoko Conami

Assalamualaikum..
Hye semua..

Komik ini pendek dan bersambung, ada belas-belas juga sirinya.. Sha baca di SINI.. Untuk chapter 1 ini dia bagi percuma je, chapter seterusnya kenalah beli.. Harganya RM8.76.. Tengoklah kalau ada duit lebih baru kita beli chapter seterusnya.. hehehe..

Kisah Miu yang sangat suka perkara-perkara seram kecuali zombie.. Lepas tu minat dekat Tohno.. Kebetulan Tohno pun suka baca novel seram, tengok cerita seram macam Miu dan tak sukakan zombie juga.. Mereka mula berbual kerana sebuah buku dan Tohno ajak Miu bertemujanji tengok filem seram.. Malangnya Miu jatuh sakit dan minum formula 'cherry soup' yang dibuat sahabat baiknya hingga menjadikan Miu seorang zombie.. Macam mana Miu nak teruskan hidupnya.. Parah.. hehehe..

Sha baca dan selesai pada 29.12.2020..

Sha baca di Google Play Books secara percuma..
Published by Akita Publishing Co.,Ltd. (first published 2012)

2 comments:

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »