Wednesday, December 23, 2020

Mengecat Tiang di Pejabat

Assalamualaikum..
Hye semua..

Semalam bertungkus lumus makan dan juga mengemas Perpustakaan.. Hari ini ada audit Green Complience.. Bila nak audit je, kenalah bersedia dengan semua perkara.. Cantik, kemas dan berinformasi.. Sha berjaya mengecat sebatang tiang.. Mereka tampal musking tape dan Sha sapu cat.. Lepas makan kita keluarkan peluh.. hehehe..

Sampai part bawah je, Sha pun duduklah.. Marah kawan yang tolong ambilkan gambar ini.. hahaha.. Kalau bahagian atas tu yelah kena berdiri kan.. Sampai hat bawah ini, Sha pun duduklah.. Bukan susah pun, guna berus cat yang jenis roller.. Gelek je dari atas ke bawah..

Setelah cat kering...

Bila musking tape tu dibuang, barulah nampak garis putih seperti bata jadinya.. Kalau guna cat warna maroon mesti lagi cantikkan..

7 comments:

  1. kadang sebab audit lah opis jadi cantik..huhu.. udah nampak baru gituu

    ReplyDelete
  2. Serius cantii terus tiang tu hehehe

    ReplyDelete
  3. hasil yg cantik kak sha!!!! ada jiwa seni ni

    ReplyDelete
  4. Cantik selepas di cat. Betul, kalau guna maroon ala warna batu bata lagi cantik :)

    ReplyDelete
  5. wow cantik hasilnyaa..biru..i loike ^_^

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »