Sunday, September 5, 2021

Aneka Roti Sebagai Kudapan

Assalamualaikum..
Hye semua..

Buat apa je tu?? Sha tengah santai-santai membaca.. Sambil-sambil membaca tu kita kudap-kudapan dengan pelbagai jenis roti.. Sha beli dari kenalan semasa Kursus dan kini sahabat di Facebook.. Lama dah teringin nak makan roti yang beliau buat ini.. Semalam baru berjaya beli.. hehehe.. Sha borong pelbagai jenis yang ada mengikut selera mereka yang ada dalam rumah ini.. hehehe.. 

Malam-malam sekarang ini tak berapa lalu nak makan nasi jadinya memang kena ada stok roti lah dekat rumah ini buat alas perut Sha selain minuman Oat.. 

Aneka Roti yang sedap
Roti Pandan
Roto Kacang Merah
Rotu Chicken Floss - Ini kegemaran Amani.. Sedap katanya..
Roti Sosej
Roti Coklat Rice - Ini kesukaan Imani, siap minta belikan lagi..
Roti Korean Garlic

10 comments:

  1. Sedapnya roti chicken floss. Roti korean garlic tu macam sedap tapi tak berpeluang untuk cuba lagi.

    ReplyDelete
  2. Roti pengganti nasi waktu malam. Kenyang bila makan roti ni.

    ReplyDelete
  3. Kakak amani boleh geng dengan saya haha #Gengchickenfloss

    ReplyDelete
  4. Banyaknya koleksi roti!
    Boleh pilih-pilih kalau nak makan.

    ReplyDelete
  5. sedapnya.. mcm2 jenis roti ade..

    ReplyDelete
  6. wah macam-macam jenis dan rasa ni. Malam-malam sedap ni cecah roti dengan air kopi sambil layan citer kat TVohsem

    ReplyDelete
  7. wah..msti homemade ni. saya suka roti homemade.

    ReplyDelete
  8. kalau rumah ammi roti yg paling laku roti potong gardenia potong. beli yg jumbo pun boleh habis sehari. kalau yg berperisa, berinti macam ni mcm ammi je yg kene habiskan

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Daisypath Anniversary tickers

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »