Wednesday, September 29, 2021

ebook | Duda Buat Safeera oleh Ayeshah Amani

Assalamualaikum..
Hye semua..

Aduh!! Tak kena betul dengan jiwa penceritaan penulis ini.. Tapi habis juga baca walaupun ambil masa.. Mujurlah tak panjang sangat.. Sha rasa penulis boleh buat lebih baik dari yang ini.. Isi ceritanya ada cuma penyampaian tu macam kaku sedikit.. 

Kisah Safeera yang terlalu menongkat dunia dan memberontak dengan apa yang keluarga dia suruh.. Suruhan ke arah kebaikan je pun tapi dia punya perangai memang mengundang kemarahan.. Betullah bila orang kata iman tu tak diwarisi.. 

Sha baca dan selesai pada 29.09.2021..

Sha pinjam dan baca menggunakan aplikasi PNM e-Reader..
Published June 2020 by AYESHAH AMANI

3 comments:

  1. novel kat rumah tu berlambak x abis baca lagi...ntah bila nak baca ebook..baca tajuk tau best citer dia

    ReplyDelete
  2. heroin ni kena dera emosi ke masa kecil smpi memberontak mcm tu? hehehe

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Daisypath Anniversary tickers

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »