Monday, September 27, 2021

Mamee Monster: Edisi Terhad Perisa Rendang

Assalamualaikum..
Hye semua..

Edisi Terhad ini ada dalam bungkusan Mamee Monster yang besar.. Diberikan percuma.. Sha dapat 2 sebab beli dua pek besar.. hehehe.. Owh ya, warna dia je lain-lain.. Rasanya sama je.. Rasa rendang tu dekat serbuk dia bukan dekat mamee pun.. Okaylah.. Nota bad.. Pedas sedikit.. Mujur Sha tak curahkan serbuk tu.. Sha memang tak suka makan mamee bubuh serbuk dia.. Selalu makan kosong je.. Yang inipun Sha buat cicah.. hehehe.. Okaylah.. Memang terasa rendang dan kepedasannya.. 


8 comments:

  1. comel je packaging nya....nak cari gak la. mcm2 sekarang ni kan?

    ReplyDelete
  2. Comelnya packaging dia. Kalau Sha tak cakap saya pun tak tau tu Mamee

    ReplyDelete
  3. Wahhhh perasa baru!! dan bila Mamee ada packaging baru? huhu..ketinggalan benar saya ni

    ReplyDelete
  4. wahhh sudah ada perasa baru. Cida pun kalau teringin makan mamee, x makan perencah tu

    ReplyDelete
  5. comel je packaging.. monster tu pon comel je.. haha

    sy pon mkn mamee xltk serbuk.. mkn gtu pon best..

    ReplyDelete
  6. serius edisi terhad ni,shida pn blm pernah lg jual kat mana2 kedai..

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Daisypath Anniversary tickers

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »