Sunday, September 26, 2021

Shopee | Borong Produk Nestle

Assalamualaikum..
Hye semua..

Masuk je gaji, terus Sha bayar barang dalam cart Shopee.. Kikiki.. Beli bijirin dari Nestle ini untuk kudapan pagi anak-anak dan juga Sha.. Tak sangka pula cepat kali ni penghantarannya.. Sha bayar pagi Khamis dan Jumaat tengahari dah terima barang.. Memang sangat mengejutkan.. Selalu tu paling awal pun hari ketiga baru terima.. Terbaiklah Shopee.. kikiki.. Tambahan pula bila dapat voucher kedai RM12, free shipping dan redeem coins.. Memang berbaloi sesangatlah.. hehehe..

Nestle Honey Stars Cereal Econopack (500g x 2 Packs) - RM27.43
Nestle Honey Gold Cereal (370g x 2) - RM20.29
Nestle Koko Krunch Cereal (500g) - RM13.15

Coffee-Mate Pouch (450g x 2 Pouches) - RM14.88
NESCAFE GOLD ORIGINS - CAP COLOMBIA Jar (100g) - RM21.40
NESTLE KOKO KRUNCH MAXX 250g - RM10.09x2
Nestle Fitnesse Cereal - Honey & Almond (390g) - RM13.15

5 comments:

  1. Banyaknya Kak Sha borong. Berbaloi beli masa ada promosi, kan.

    ReplyDelete
  2. kat shopee sume ade.. apa je yg xde.. haha

    ReplyDelete
  3. Aah kan ammi pon ada masukkan barangan libresse dlm cart. Lupa nak check out.

    ReplyDelete
  4. Wah.. Yang beli fitness tu nak diet ke?

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Daisypath Anniversary tickers

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »