Friday, September 17, 2021

Nestle Ice Cream Apple Sourz

Assalamualaikum..
Hye semua..

Serius sedap aiskrim ini.. Sha suka sebab masam dan memberikan kesegaran kepada lidah dan tekak.. Memang layanlah kalau makan aiskrim ini.. Aiskrim ini ada dua lapisan.. Lapisan pertama aiskrim berperisa epal dan sedikit masam.. Manakala bahagian tengahnya pula ialah jeli berperisa epal dan strawberi..

Harganya RM1.80.. Sha beli di Petronas dan 99Speedmart.. 7Eleven pun ada jual..

Aiskrim ini berperisa epal di bahagian pertama.. Bahagian ini yang rasa masam dan memberikan kesegaran kepada lidah.. Memang best.. Tak terlalu tebal dan tak juga nipis.. Sedang-sedang dan memuaskan..

Jeli berwarna hijau dibahagian tengah tu berperisa epal dan strawberi dan tak masam sebalik sedap dikunyah..

6 comments:

  1. Kalau perisa masam2 nih sedap...segar je mata

    ReplyDelete
  2. Aaaaa sedapnya kalau mcm ni! Macam yang psiang tu kan ada lapisan2

    ReplyDelete
  3. pernah makan tapi macam kena renjatan elektrik bila makan yang epal masam tu haha

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Daisypath Anniversary tickers

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »