Monday, September 20, 2021

Nestle Ice Cream Mat Kool: Icy Grape

Assalamualaikum..
Hye semua..

Ini adalah antara aiskrim kesukaan Sha dan keluarga.. Tapi sangat susah nak jumpa.. Sha kalau jumpa aiskrim inu memang borong banyak, buat stok kat rumah.. hahaha.. Sha suka sebab dia berangin.. Bila makan tu nyaman je tekak.. Kalau ikut dekat pembungkusan dia tu, aiskrim ini rasa anggur, lemon dan limau.. Tapi ikut tekak Sha rasa anggur dan berangin.. Hahaha..

RM1 je..

Bahagian yang warna pudar tu berangin.. Memang syok makan..

7 comments:

  1. Lama dah tak jumpa aiskrim Mat Kool ni di kedai.

    ReplyDelete
  2. pernah gak makan. suka aiskrim macam ni drpd aiskrim magnum yang reasa susu dan salut coklat tu

    ReplyDelete
  3. betul kaksha, kalau saya bosan2 dekat office je turun bawah beli aiskrim ni. Sedap

    ReplyDelete
  4. Alahaiiii sha buat orang telan air liur je. Suka tapi tak boleh selalu nanti ketagih mana nak gagau

    ReplyDelete
  5. sejuk dan berangin.. fuhhh terasa kat tekak ni..
    nyaman je mcm mkn salji.. haha

    ReplyDelete
  6. Ohh patutlah pun selalu review aiskrim sekali beli banyak buat stok. Tak pernah rasa lagi aiskrim ni.

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Daisypath Anniversary tickers

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »