Friday, September 24, 2021

Drama Jepun | Aoki Vuanpaia no Nayami (2021)

Assalamualaikum..
Hye semua..

Hahaha.. Drama Jepun ni pasal vampire dan juga covid.. Kesian vampire dua orang ini sebab diorang ini belum jadi full vampire lagi.. Kalau diorang nak jadi vampire yang matang, diorang kena hisap darah anak dara.. Tambahan pula bila dunia kena covid, bekalan darah segar dah makin susah nak dapat dan bayarannya mahal.. Hahaha.. Memang kelakarlah bila tengok drama pasal vampire di zaman covid.. Kelakar betul nak tunggu diorang gigit leher anak dara untuk dapatkan darah.. Sampai ke episod akhir tak ada.. Seriusly memang kelakar drama ini.. Bukan manusia je kena beradaptasi dengan covid tapi vampire juga..

Drama: Aoki Vuanpaia no Nayami
Also Known As: Aoki Vampire's Trouble, Trouble of the Blue Vampire
Director: Iguchi Noboru
Screenwriter: Atsushi Asada
Genres: Comedy, Family, Supernatural
Country: Japan
Episodes: 8
Aired: Feb 8, 2021 - Mar 29, 2021
Aired On: Monday
Original Network: Tokyo MX
Duration: 25 min.
Sou and Aoi of "Aoki (= immature) Vampire" runs a coffee shop that is open only at night. Due to the influence of the new corona, the monthly blood distribution from the Vampire Association headquarters in Romania has stopped.
"Vampires can attack humans and become full-fledged," he says, but it's not easy for the two blue vans who have never sucked blood on their own... Can Sou and Aoi survive the corona wreck?

3 comments:

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Daisypath Anniversary tickers

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »