Thursday, September 2, 2021

FIlem US | Hanna (2011)

Assalamualaikum..
Hye semua..

Masih lagi cerita heronya perempuan.. Kali ini remaja sedikit heronya.. Hanna dibesarkan jauh dari penempatan manusia.. Hanna diajar untuk menjadi pembunuh yang cekap oleh ayahnya.. Setelah yakin yang Hanna akan mampu melaksanakan misi, Erik telah memberikan satu butang kepada Hanna untuk dinyalakan.. Menyala je butang tu, tempat mereka diserbu CIA.. Hanna ditangkap manakala Erik telah pergi ke Berlin.. Selepas ditangkap barulah Hanna tahu rupanya Erik tu bukanlah bapa kandung dia dan Hanna ini merupakan bayi ujikaji.. Aduh.. Kejam betul Marissa tu.. Dahlah bahan ujikaji, bila tak berjaya digunakan nak dihapuskan pula.. Kejam..

Hanna
2011 ‧ Action/Thriller ‧ 1h 51m
Hanna Heller, a 16-year-old raised to be the perfect assassin, is sent on a mission, which takes her across Europe. She is shadowed by an intelligence agent and her team.

4 comments:

  1. gila jugak kalau bapak kandung ajar anak membunuh ishish

    ReplyDelete
  2. Uishh baby ujikaji ehh. Jadi bahan experiment budak tu. Hukalohh

    ReplyDelete
  3. Ohh cerita lama. Tak pernah tengok pulak movie ni. Banyak juga cerita pasal ujikaji ni. Cerita Korea pun banyak. Ini semua sikap mereka orang atasan yang pentingkan diri.

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Daisypath Anniversary tickers

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »