Saturday, September 25, 2021

Filem US | Cinderella (2021)

Assalamualaikum..
Hye semua..

Sha tengok sebab ada Camila Cabello.. Hahaha.. Layanlah sebab lain dari cinderella biasa.. Mak tiri dengan kakak-kakak tiri dia tak adalah jahat mana.. Raja dia pun sempoi.. Anak raja dia biasa je.. Lepas tu Cinderellanya pandai menjahit dan ada impian sendiri.. Filem ini memang lainlah dari tipikal filem cinderella yang biasa kita tengok.. Lagu-lagu dia pun best dan layan.. hehehe.. 

Cinderella
2021 ‧ Musical/Fantasy ‧ 1h 53m
Cinderella is a 2021 romantic musical film based on the fairy tale of the same name by Charles Perrault. Written and directed by Kay Cannon, it stars singer Camila Cabello as the title character in her acting debut, alongside Idina Menzel, Minnie Driver, Nicholas Galitzine, Billy Porter, and Pierce Brosnan.

2 comments:

  1. Tak tengok lagi cerita ni. Kalau cerita cinderalla versi apapun best kan. Nak tengok juga camila cabello berlakon.

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Daisypath Anniversary tickers

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »