Tuesday, September 28, 2021

Edisi Lokal: Nescafe Ros Bandung

Assalamualaikum..
Hye semua..

Terjumpa masa jelajah Kedai Mesra Petronas.. Tak sangka pula Nescafe nak bergambung dengan ros bandung.. Macam pelik je.. Tapi kan, Sha beli juga walaupun Sha rasa macam pelik.. Tertanya-tanya rasa dia macam mana.. kikiki.. Tambahan pula tin dia cantik sangat.. Warna pink dan berbunga-bunga.. buat hadiah pun menarik juga.. Bagi pada orang yang suka Nescafe..

RM2.70

Warna dia agak cerah sikit dari nescafe biasa.. Bau dia ada bau ros dan badung.. Dari segi rasa pula tak berapa manis  dan rasa bandung tu serasi dan tak terlalu mengganggu.. Memang serasi bersamalah.. hahaha.. Ini rasa ikut tekak Sha ye..

4 comments:

  1. memang cantik tinnya. kita yang perempuan ni mesti senang tertarik

    ReplyDelete
  2. ahah! tak pernah jumpa agi, kena cari ni!

    ReplyDelete
  3. wah menarik je. Tapi tetap suka sirap bandung ori. Bila dah jadi hipster kadang ok kadang hilang keasliannya.

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Daisypath Anniversary tickers

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »