Wednesday, September 15, 2021

Wordless Wednesday 2021

5 comments:

  1. kita jaga kita...masih belum boleh bebas lagi

    ReplyDelete
  2. Nak taknak kita kena hidup dengan covid ni. Biasakan diri jauh dari orang ramai dan tempat sesak. Jaga diri

    ReplyDelete
  3. minggu ni ammi nak balik Seremban. tapi dah cakap dngan anak-anak...ktia duduk rumah je takde gi mana pun.

    dpt balik rumah mama, tak dpt jumpa pun takpe..dpt tengok pun kira mcm dah happy sangat

    ReplyDelete
  4. yupppp pengudaraan yang baik tu yang penting

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Daisypath Anniversary tickers

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »