Wednesday, September 15, 2021

Filem Hindi | Saawariya (2007)

Assalamualaikum..
Hye semua.. 

Tertengok sebenarnya.. Kalau ikutkan dah pernah tengok lama dahulu namun masa tu belum berblog kan.. hehehe.. Bila dah tengok lagi ni, jomlah buat ulasan sikit.. Masa ini Ranbir jambu lagi.. kikiki.. Kisah cinta tak kesampaian sebenarnya.. Tapi kalau paksa pun tak guna juga..

Kisahnya bila Raj jatuh cinta dengan Sakina tapi Sakina pula setia menanti Imaan.. Dalam masa yang sama, Gulabji pula sukakan Raj sebab Raj tak pandang rendah pada dia dan rakan-rakannya.. Malah Raj sangat baik dengan Gulabji dan rakan-rakannya.. 

Adalah beberapa lagu dalam filem ini yang menarik.. Sha tonton sebab ada Rani Mukerji dan gaya penyampaian filem ini menarik.. Cantiklah senang cerita.. hahaha..

My Love
2007 ‧ Romance/Musical ‧ 2h 22m
Director: Sanjay Leela Bhansali
Adapted from: White Nights
Music composed by: Monty Sharma, Sameer Anjaan
Raj, a free-spirited artist, falls in love with Sakina, who rejects his advances. When he tries to confess his feelings, Sakina tells him that she loves Imaan, who has promised to return to her.



4 comments:

  1. Tak pernah tengok lagi cerita ni. Boleh la try cari kalau ada..

    ReplyDelete
  2. Tak pernah tengok lagi tapi selalu dengar lagu yang Ranbir pakai towel tu. Sedap dengar

    ReplyDelete
  3. Bestnya kak sha selalu "tertengok" cerita best2

    ReplyDelete
  4. jatuh cinta dengan ranbir kapoor sebab movie ni hehe comel je dalam lagu tere naina

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Daisypath Anniversary tickers

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »