Sunday, September 19, 2021

Nestle Ice Cream Mat Kool: Split

Assalamualaikum..
Hye semua..

Aiskrim ini tak pernah berjaya menarik perhatian Sha.. Pertama sebab pembungkusan dia warna kuning, makanya Sha ingatkan aiskrim ini rasa pisang.. Gambar dekat bungkusan tu pun memang menunjukkan seolah-olah makan pisang.. hahaha.. 

Sekali bila Sha ambil dan teliti, rupanya aiskrim ini rasa vanila dan anggur.. Hahaha.. Rasa dan warna langsung tak kena.. Sedap wei.. Tak tipu.. Memang akan jadi kesukaan lah lepas ini.. 

RM1.50

Warna kuning yang terang dan mengancam.. hahaha..

Macam makan pisang kan, jeli tu boleh di tarik seperti kulit pisang sebab tu nama aiskrim ini split.. Bahagian dalam tu rasa vanila dan kulit dia tu jeli rasa anggur.. 

6 comments:

  1. Kalau tengok warna dan packaging, memang akan terbayangkan aiskrim pisang.

    ReplyDelete
  2. eh bukan ne perasa pisang ek? mcm pena nampak anak2 buah makan, tp eca xsuka sgt makan aiskrim cmne...

    ReplyDelete
  3. scammer jgk aiskrim ni pon.. gmbr pisang.. tp perisa lain.. haha

    ReplyDelete
  4. flavor anggur berwarna kuning..menarik sha!

    ReplyDelete
  5. hahaha selama ni ingatkan rasa pisang. Apoooo Mat Kool ni

    ReplyDelete
  6. Kecelaruan pek dengan rasa pulak. warna dan isinya dah betul dah tapi rasa dia jauh menyimpang dari landasan. Taktik apakah???

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Daisypath Anniversary tickers

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »