Sunday, July 25, 2021

ebook | Silhouette oleh Karra Ryna

Assalamualaikum..
Hye semua..

Sha tertarik sangat nak baca novel ini lepas tengok cover dan baca sinopsis dia.. Sha dah boleh agak novel ini menarik.. Memang best baca.. Kisah Raid/Rizan yang gelap namun berubah bila bertemu atau lebih tepat diselamatkan oleh Khalil.. Kasih sayang dan perhatian yang Khalil, Mak Long dan Pak Long berikan pada Rizan buat hidupnya bahagia.. Namun tanpa disangka masalah mula muncul bila Rizan berkahwin dengan Thalea.. Perkenalan tanpa dirancang membawa mereka ke gerbang perkahwinan.. Hidup Rizan makin rumit bila musuh lamanya muncul.. Kisah lama yang cuba disembunyikan akhirnya terbongkar.. Lebih malang lagi bila Thalea, Hadif, Pak Long dan Mak Long diculik.. Antara Karl, Rizan dan Khalil ada rahsia yang berselirat.. Mampukah terungkai dan menyelesaikan dendam..

Sha baca dan selesai pada 24.07.2011..

Sha pinjam dan baca menggunakan aplikasi PNM e-Reader..
Published 2019 by Love Novel Publishing

3 comments:

  1. ada terbaca jugak blurb novel ni.. taktahu la nak baca ke tak

    ReplyDelete
  2. mata macam dah tak berapa dekat nak baca ebook kat handphone... tu yg sekarang dah jarang beli ebook.

    ReplyDelete
  3. Sedih pulak kisah hidup Rizan selepas berkahwin. Mengharapkan bahagia tapi kisah lama pulak dibongkarkan.

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Daisypath Anniversary tickers

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »