Saturday, July 17, 2021

Wall's Ovaltine Crunchy Pop!

Assalamualaikum..
Hye semua..

Wall's keluarkan aiskrim baru.. Kali ini rasa Ovaltine pula.. Ngam sangatlah dengan tekak Sha.. Cuma manis sedikitlah.. Jadi jangan makan selalu tau.. hehehe.. Rasa crunchy coklat ovaltine di bahagian luar aiskrim tu memang bestlah.. Bahagian dalamnya pula aiskrim vanila dan lapisan aiskrim coklat yang gebu dan sedap.. Menghilangkan dahaga di waktu panas.. Makan masa hujan pun best.. Layan je.. hahaha..

RM3.50

Meriah dengan kepingan ovaltine.. Sedap..

Aiskrim bahagian dalam..

5 comments:

  1. Wahh ovaltine pulak. Aiskrim vanilla dan crunchy tu semestinya sedap.

    ReplyDelete
  2. Wahhh nampakk sedapp pulak aiskrim baru ni. Harga punnn not bad, tapi manis kena makan sebulan sekali aje hehehe

    ReplyDelete
  3. nak cari la esok...mcm sodap je

    ReplyDelete
  4. Lama dah tak makan aiskrim. Nampak macam sedap pula aiskrim ni.

    ReplyDelete
  5. wuuuu nampak sedap sha..kena cari juga nanti ^_^

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Daisypath Anniversary tickers

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »