Monday, July 19, 2021

Filem Melayu | Chomel 2021

 Assalamualaikum..
Hye semua..

Okay.. Filem ini biasa-biasa je.. Tapikan mesej dia tu kena sangat.. Huhuhu.. Tambah bila anak dia dua, perempuan pula tu.. Macam relate sangat dengan Sha.. Sha boleh bayanglah bila pasangan dah tak ada.. Hidup berubah dan kelam kabut.. Tambah bila kebanyakan kerja pasangan yang pergi tu yang buat.. Sebab tu kalau boleh kena kerjasama dan ambil tahu.. Anak perempuan tengah membesar memang banyak kerenahnya.. Gangguan dari mertua lagi, nak rebut cucu sebab rasa menantu tak berguna.. Patutnya bantu bukannya menambah beban dengan bawa kes ke mahkamah.. Ye Imran cuai, namun dia baru kehilangan, kena kerja.. Bukan mudah sebenarnya nak bangkit dari kehilangan dan teruskan hidup.. Drama yang nice pada Sha.. 

Chomel
2021
Mimi who is raised by a single father brings home a cat, Chomel, to cure her loneliness. The family is at risk as her maternal grandmother wants to take away custody from her father.

7 comments:

  1. Belum tonton lagi... Selamat hari raya sha 🌹🌹🏡🏡

    ReplyDelete
  2. Menarik cite ni. Boleh tengok nanti ni..

    ReplyDelete
  3. Chomel je tajuk. Teringat lagu paling comel. haha

    ReplyDelete
  4. cop cop so chomel tu sape?
    Anak dia ke? hehehe

    ReplyDelete
  5. Cerita kisah kekeluargaan bagus untuk tontonan seisi keluarga. Yang penting message dalam cerita ni sampai.

    ReplyDelete
  6. dah tengok cerita ni, tak berat dan kelakar

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Daisypath Anniversary tickers

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »