Saturday, July 17, 2021

Filem US | Aliens Vs. Predator: Requiem (2007)

Assalamualaikum..
Hye semua..

Sambungan dari Aliens Vs. Predator sebelum ini.. Bila kapal predator yang bawa mayat predator sebelum ini terhempas dekat bumi akibat alien yang keluar dari badan predator, bumi sekali lagi terancam.. Cewah.. hahaha.. Kali ini nama bukan alien sebaliknya Predalien.. Memang lagi ganas dan bijaklahkan.. Sekejap je kawasan kapal terhempas tu diganggu gugat oleh Predalien.. Ganas macam mana pun tetap kalah dengan manusia.. kikikiki.. Syok owh layan balik filem ini.. Tetaplah rasa terkejut walaupun dah 2,3 kali tengok.. hahaha.. Semuanya sebab pencahayaan yang kurang.. 

Ganas gila Predalien dia.. hahaha..

Aliens Vs. Predator - Requiem
2007 ‧ Sci-fi/Action ‧ 1h 42m
A spacecraft brings a lethal alien to Earth, followed by another predator who aims to kill the former. Meanwhile, a bunch of survivors too split into two rivalling groups in a bid to save themselves.

2 comments:

  1. Orang Amerika dalam filem apa je diorang tak boleh lawan. Alien, komet, gunung berapi, semua dikalahkan. Dalam filem jelah

    ReplyDelete
  2. Movie best. Paling suspen bila jadi halimunan tu kan.

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Daisypath Anniversary tickers

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »