Monday, July 26, 2021

Drama Korea | Something Between Us, Comic Book Cafe No. 2 (2021)

Assalamualaikum..
Hye semua..

Lama tak layan drama pendek macam nie.. hehehe.. Kisah comel yang berlaku di sebuah cafe buku komik.. 2 pekerja sambilan yang mempunyai sejarah tak berapa cun.. Yongji baru je mulakan kerja sambilan di cafe buku komik tu dan bertemu kembali dengan lelaki yang menyebabkan Yongji gagal ujiat SAT.. Yongji nak balas dendam tapi lelaki tu baik sangat.. Tambahan pula bila lelaki tu luahkan perasaan suka dekat Yongji.. Memang sweetlahkan.. Akhirnya salah faham dapat diselesaikan..

Boleh tengok dekat Youtube..

Drama: Something Between Us, Comic Book Cafe No. 2
Genres: Food, Comedy, Romance
Country: South Korea
Episodes: 6
Aired: Feb 26, 2020 - Apr 1, 2020
Aired On: Wednesday
Duration: 10 min.
Yongji wants to get a part-time job at the manhwa cafe where our previous heroes worked. The boss immediately warns that he does not like office romances and must be able to separate personal and work, Yongzhi agreed with this. But the girl did not expect to meet the guy of her dreams, whom they had already encountered once. What will happen next, see "Something Between Us"

5 comments:

  1. Sememangnya daku sedang mencari drama pendek2, hahaaaa. kumawo eonni!

    ReplyDelete
  2. Yihhhh macam tahu2 tengah cari drama korea. Dapat short drama pun besttt! Confirm tengok nanti

    ReplyDelete
  3. Kalau ada dekat youtube cantik sgt lah! sng nk tgk hehee tq sha :)

    ReplyDelete
  4. Tak jadi nak marah terus bila lelaki tu dah suka..cepat makan pujuk Yongji ni.

    ReplyDelete
  5. macam handsome je hero dia. Drama pendek boleh layan nanti

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Daisypath Anniversary tickers

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »