Friday, July 23, 2021

Shopee | Essager C3 1080P Prostream Webcam

Assalamualaikum..
Hye semua..

Encik suami yang buat pembelian ini untuk memudahkan sesi pembelajaran Amani.. Laptop ini memang tak ada kamera tu yang kena beli kamera asing.. Beli dari China ye kawan-kawan.. Harga pun berbaloi.. Paling best boleh Selfie.. hehehe.. Lepas ini mudahlah nak ambil gambar keluarga.. Ada timer untuk snap gambar selain video.. Kamera dia ada penutup.. Kalau tak nak guna tutup je.. Ada tripod juga kalau tak nak letak dekat laptop.. Penghantaran pun tak adalah lama walaupun dari China.. Encik suami beli pada14.07.2021 dan kamera ini selamat diterima pada 19.07.2021.. Cepatkan, tak sampai seminggu pun.. Sha beli di SINI.. 

Essager C3 1080P Webcam Full HD (Web Camera For PC Computer) - RM68.99

Inilah kameranya.. Penutup dia yang ada garis bulat tu.. Nak guna just tolak ke atas..

Selamat dah dipasang di laptop..

7 comments:

  1. wah senang la lepas ni nak guna. best ada penutup kamera tu. Kadang rasa cam insecure klo tak tutup kamera. AD lekat dengan sticker tau kamera tu klo xguna.hahah

    ReplyDelete
  2. yeayyyy puas hati kan bila dapat kualiti yang setanding dengan harga. semoga mudah urusan pembelajaran amani lepas ni

    ReplyDelete
  3. Cepat betul sampai tu. Biasa dari China seminggu lebih. Berbaloi beli barang dari sana kalau murah. Cuma ambil masa jugalah. Kurang dari seminggu tu kira cepat juga. Satu keperluan juga ada webcam. Lebih selesa nak PdPR pun.

    ReplyDelete
  4. moga dipermudahkan urusan pembelajaran amani tu.. 😅

    ReplyDelete
  5. Semoga dipermudahkn urusan Amani belajar

    ReplyDelete
  6. Mudah urusan PDPR anak2 sha lepas ni :)

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Daisypath Anniversary tickers

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »