Friday, July 23, 2021

ebook | Tukang Masak Cik Mafia oleh Aein Dhiyauddin

Assalamualaikum..
Hye semua..

Bila Cik Mafia bertemu dengan Tukang masak, memang huru haralah hidup si tukang masak.. Orked Adelia tanpa sengaja bertemu dengan Chef Haidar bila Chef Haidar terlanggar dia.. Dari satu pelanggaran membawa kepada hubungan majikan pekerja dan akhirnya suami isteri.. Orked yang misteri dengan perangai yang pelik.. Kejap baik dan kejap lagi garang macam Mafia.. Walau apa pun yang cuba dilakukan oleh Haidar, namun Orked tetap meminta cerai.. Ada rahsia besar yang Orked sembunyikan dari suaminya demi melindungi nyawa suami tersayang.. Sedikit kisah dendam yang menyebabkan banyak nyawa terkorban..

Sha baca pada 22.07.2021 dan selesai pada 24.07.2021..

Sha pinjam dan baca menggunakan aplikadi PNM e-Reader..
Published April 2018 by Love Novel Publication

7 comments:

  1. Hmm ika musykil la kak sha. Ada beberapa ebook kak sha baca ika tak dpt cari dkt PNM :( sedih

    ReplyDelete
  2. Unik tajuknya..mula-mula ingat yang lelaki mafia rupaya perangai isterinya ya.

    ReplyDelete
  3. Novel ni buat drama mesti macam best.

    ReplyDelete
  4. menarik.. nak cari lah novel ni.. tq kak Sha

    ReplyDelete
  5. tak ready nak sengih sorang bila baca novel ni..hehehehe
    ingatkan nak mula baca novel balik. lama dah tinggal an...

    ReplyDelete
  6. wahh...tajuk macam cerita lawak...tp jalan cerita macam thriller pulak

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Daisypath Anniversary tickers

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »