Sunday, July 18, 2021

Gardenia: Delicia Chocolate Paste

Assalamualaikum..
Hye semua..

Sedap.. Berbaloilah bayar RM1.80 tu.. Kena dengan tagline dia.. kikiki.. Ini ikut tekak Sha lah yang sangat sukakan coklat.. Sha beli dekat Petronas, tu pun sebab dia letak dekat kaunter bayaran.. Kalau tak memang tak perasanlah.. kikiki.. 

RM1.80

Ada 5 tube dalam satu peket ini..

5 comments:

  1. Sedap ni..melt in the mouth..

    ReplyDelete
  2. xckup 5 tube..ralek2 mkn tahu2 habis dah ^_^

    ReplyDelete
  3. Kembar choki2.Ni kalau dapat tak spread atas roti dah.Direct spread dalam mulut terus.Ki3

    ReplyDelete
  4. Ada perasan gak blogger ada up entri chocolate ni. Kembar choki choki :)

    ReplyDelete
  5. Macam choki choki pulak. Nampak sedap

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Daisypath Anniversary tickers

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »