Thursday, July 8, 2021

Filem US | Godzilla vs. Kong (2021)

Assalamualaikum..
Hye semua..

Sesekali layan filem macam ini, ohsem juga.. Bila Godzilla bertemu Kong.. Memang gempaklah.. Tapi ialah manusia kan.. Bila dah membabitkan ujikaji dan kajian suka menghasilkan makhluk yang tak sepatutnya.. Suka tengok babak Godzilla berlawan dengan Kong dan babak komunikasi Kong dengan budak bisu tu.. Bila Kong masuk dalam dunia bawah tanah dan jumpa makhluk ala naga yang ada sayap tu memang mengagumkan.. Jalan cerita dia okaylah pada Sha.. Sha lebih tertarik tengok babak berlawan dan juga makhluk-makhluk lain yang muncul tu.. hehehe.. 

Godzilla vs. Kong
2021 ‧ Sci-fi/Action ‧ 1h 53m
King Kong is transported out of his containment zone after Godzilla resurfaces and creates mayhem. Humans need his help to reach Hollow Earth and find a way to subdue the king of the monsters.



6 comments:

  1. filem godzilla 2019 pun tak tengok lagi, dh keluar yg baru adehhh

    ReplyDelete
  2. rasa macam dah tengok tapi tak ingat dah macam mana cerita dia

    ReplyDelete
  3. Ingat ingat lupa cerita ni. Dua dua menang kan..Kong balik semula hutan

    ReplyDelete
  4. Mixed reviews cite ni. Ada kata best, ada kata tidak. Nanti nak tengok sendiri

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Daisypath Anniversary tickers

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »