Thursday, July 8, 2021

Filem US | Hitman's Wife’s Bodyguard (2021)

Assalamualaikum..
Hye semua..

Jangan tengok dengan anak-anak ye.. Amaran.. Hahaha.. Filem ini banyak guna bahasa mencarut.. Tak sesuai langsung untuk tontonan keluarga.. Kalau tengok dengan suami/isteri ke okaylah.. Boleh bergelak ketawa.. 

Filem yang ada Ryan Reynolds memang gila dan kelakar.. Kisah sambungan dari Hitman's Bodyguard.. Hahaha.. Kali ini bini si Darius Kincaid ini minta pertolongan dengan Michael Bryce bila suami dia kena culik dengan mafia.. Elok je dah selamat, mereka bertiga diculik oleh ejen dan disuruh mencari senjata berbahaya.. Kelakarnya bila Darius dan Michael ini tak sebulu.. Asyiklah bertekak, lepas tu Darius dengan isteri dia pula sibuk dengan honeymoon dia.. Siput betul perangai dua manusia ini.. Bila isteri Darius pula ditahan, maka terpaksalah Darius dan Michael berkerjasama..

Hitman's Wife’s Bodyguard
2021 ‧ Action/Comedy ‧ 2 hours
Release date: June 16, 2021 (United States)
Countries of origin: United States/United Kingdom
Official sites: Lionsgate Publicity
Language: English
Also known as: Hitman Two
Filming locations: Rijeka, Croatia
The world's most lethal odd couple -- bodyguard Michael Bryce and hit man Darius Kincaid -- are back for another life-threatening mission. Still unlicensed and under scrutiny, Bryce is forced into action by Darius's even more volatile wife. Soon, all three are in over their heads when a madman's sinister plot threatens to leave Europe in total chaos..

5 comments:

  1. Ryan Reynolds berlakon memang best. Comedy action selalunya. Rasa macam dah tengok filem ni.

    ReplyDelete
  2. Ok lah, tengok kat hp jelah macam ni. Rumah ni ada mak ayah. Segan lak

    ReplyDelete
  3. barisan pelakon pun tiptop! masuk list duluu

    ReplyDelete
  4. tak pernah tengok yang 1 punya. Famous betul Ryan ni lepas Deadpool. dapat movie yang kena dengan karakter dia

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Daisypath Anniversary tickers

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »