Saturday, July 10, 2021

Filem China | Thunder Twins (2021)

Assalamualaikum..
Hye semua..

Layan filem China pula kita.. Tengok percuma je dekat iQiyi.. hehehe.. Bolehlah nak layan malam-malam lepas tepu baca buku.. kikiki..

Kisah sepasang kembar yang salah seorang telah diberikan sayap untuk membantu mengaktifkan Heavenly Formation dan seorang lagi memegang kuasa bintang.. Kedua kuasa ini perlu bersatu barulah boleh membentuk Heavenly Formation.. Bila dewasa, Xin Huan diminta untuk mendapatkan sebatang tombak supaya kuasanya dapat diaktifkan tapi tak berjaya sebaliknya Li Zhen Zi yang berjaya mendapatkan tombak tu.. Rupanya Xi Huan perlu dikorbankan untuk memberikan Li Zhen Zi sayap.. Maka keciklah hati beliau dan berpaling ke demon.. Kalau terus terang je kan senang sebab kembar ini saling menyayang.. Sudahnya seorang jahat seorang baik.. Kenalah Li Zhen Zi ini pujuk Xi Huan ini jadi baik balik.. Dont worry, happy ending.. hehehe..

Movie: Thunder Twins
Also Known As: Lei Zhen Zi: Feng Shen Yuan Qi , Leui Jan Ji: Fung San Yun Hei, Leizhenzi: The Origin of the Gods
Screenwriter: Yue Nian Su
Genres: Adventure, Historical, Wuxia, Fantasy
Country: China
Release Date: Feb 18, 2021
Duration: 1 hr. 33 min.
Using the Heaven and Earth Reiki, Yuan Shi Tian Zun had set up a Heavenly Formation. The Avian Clan, who was born with wings, started to seek for events of the world. Once they encounter a chaotic world, they could use their Storm Wings to activate the Heavenly Formation. At the end of Shang Dynasty, the fated rivals, Lei Zhen Zi and Xin Huan, carry the fate of the Avian Clan on their shoulders as they try to activate the Heavenly Formation with the power of the Storm Wings and the Power of the Star. And the story continues. (Source: iQIYi)


2 comments:

  1. sebab tak puas hati tak ada sayap dan perlu dikorbankan, terus jadi jahat. Ada je batu api yang nak mengapikan orang dalam keadaan macam tu. Ish ish ish

    ReplyDelete
  2. halah halah comelnya kembar merajuk hahaha

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Daisypath Anniversary tickers

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »