Sunday, July 11, 2021

Filem China | A Spirit Catcher (2017)

Assalamualaikum..
Hye semua..

Filem ini sedikit mengelirukan.. Sha nak explain pun... Hurm.. Cuba jelah sebab dah tertengok dekat iQiyi kan.. Hahaha.. Info pun tak banyak pasal filem ini.. Kisah seorang pengantin perempuan yang lari dari majlis kahwin dia bila pasangan dia terlalu berjimat dalam semua hal.. Kalau selama ini dia beralah je namun untuk majlis kahwin dia tu, dia tak puas hati.. Masa berlari, perempuan ini sampai dekat sebuah bar.. Lepas dia minum cocktail tu dia berubah jadi lelaki.. Bila pasangan dia datang diorang keluar dari bar tu dan perempuan ini luahkan perasaan tak puas hati dia dekat lelaki tu.. Bila sampai masanya perempuan tu jadi diri dia balik dan cuba lari dari pasangan dia tu.. Pasangan dia kejar dan jatuh tangga, dikejarkan ke hospital dan tak dapat diselamatkan.. Masa tunggu dekat hospital tu, baru perempuan tu tahu yang pasangan dia pernah selamatkan dia masa kebakaran.. Tapi tiba-tiba perempuan tu tersedar dekat dalam bar tadi dan bertukar jadi burung putih.. Ah.. pening.. hahaha..

A Spirit Catcher (2017)
Type:Love ,Fantasy
Style:Brainy
Region:China's mainland


3 comments:

  1. Kejap bertukar jadi lelaki kejap bertukar jadi burung..Jalan cerita yang serabut kot susah penonton nak faham. huhu

    ReplyDelete
  2. aikkk pening jugak baca sinopsis dia. Mungkin ada sequel untuk jelaskan kot

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Daisypath Anniversary tickers

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »