Tuesday, July 13, 2021

Filem Melayu | Jangan Takut: Kau Takut Aku Pun Takut (2021)

Assalamualaikum..
Hye semua..

Tertengok tanpa sengaja.. Hehehe.. Okaylah.. Sebab tak letak harapan yang tinggi.. Layan sekadar nak berhibur.. Pelakon pun okay je.. Comel je tengok Tasha Shila.. Filem ini bermula dengan sedikit seram di awalnya, kemudian babak komedi yang tak berapa menjadi.. Tapi masih okaylah.. Lepas tu bila Dol, Sarip dengan Leman kena halau dengan keluarga masing-masing babak bertukar kepada seram sikit.. hehehe.. Tapi taklah seram sangatpun.. hehehe.. Mereka bertiga ini terjumpa pula Malaika dan tumpang kereta dia secara paksa.. Semasa menumpang kereta Malaika ini mereka bertukar-tukar cerita seram.. Tapikan ending dia jadi sedih pula.. Hurm..


3 comments:

  1. macam best je. astro tak de, jadi kena tunggu keluar kat mane2 la nanti baru boleh tengok

    ReplyDelete
  2. Belum tengok lagi filem ni. Ala kenapa ending tiba tiba sedih pulak jadinya.

    ReplyDelete
  3. baru je tertengok trailer dia hrtu... taktahu la nk tengok ke tak

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Daisypath Anniversary tickers

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »