Friday, July 16, 2021

Kapal Api Coffee Candy: White Coffee

Assalamualaikum..
Hye semua..

Masa menyinggah kedai ECO baru ini, Sha ternampak gula-gula kopi keluaran Cap Kapal Api ini.. Menariknya sebab white coffee.. Harga pun tak mahal.. Isi pun banyak.. Belilah sebungkus.. Memang bestlah untuk peminat kopi.. Rasa kopi.. kikiki.. Tak terlalu kuat dan tak manis..

RM2.10

4 comments:

  1. lama tak makan gula2 kopi macam nih. teringat zaman kat Uni mesti ada sebab mengantuk dalam kelas hehe

    ReplyDelete
  2. wah, kapal api dah keluarkan gula-gula pulak yeee.. Hish. dugaan betul masa pantang semua nampak sedap. Haha

    ReplyDelete
  3. Lama tak minum cap kopi kapal api ni. dah ada white coffee rupanya

    ReplyDelete
  4. ohh dia cekelat mcm kopiko ya..

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Daisypath Anniversary tickers

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »