Saturday, July 10, 2021

Vaksin Dos Pertama untuk Encik Suami

Assalamualaikum..
Hye semua..

Alhamdulillah.. Hari ini suami Sha dah dapat dos vaksin yang pertama.. Sha lah jadi pemandu peribadi.. Bukan apa, setiap orang lain penerimaan badannya.. Lama juga menunggu.. Walaupun datang awal 5 minit dari waktu temujanji namun tetap tak berjaya sampai awal.. hahaha.. Encik suami punya temujanji jam 3 petang.. Kami sampai jam 2.55 petang tapi penerima yang sepatutnya jam 2.30 petang pun belum selesai.. Maka bersabarlah menunggu giliran.. Jam 4.58 barulah encik suami dicucuk.. Kena tunggu 15 minit dahulu barulah boleh balik.. Alhamdulillah, setakat ini okay lagi cuma beliau rasa tak selesa je.. 

Jom cucuk vaksin.. hehehe..

Sempat Sha menyinggah kedai ECO lepas selesai encik suami cucuk vaksin.. hehehe.. Tapi Sha sorang je masuk ECO, encik suami tunggu dalam kereta.. Beli jajan untuk anak-anak.. Nak belikan mainan dia pangkah kawasan tu dengan tape.. Sedih.. 

6 comments:

  1. Alhamdulillah dah selesai dos pertama.

    ReplyDelete
  2. alhamdulillah..semoga semuanya baik baik aje

    ReplyDelete
  3. Alhamdulillah dah setel satu dos dahhh. Moga moga sihat sihat ajee, takde kesan sampingan yang terukk.

    ReplyDelete
  4. Alhamdulillah dah dapat 1st dose vaksin. Lama juga menunggu tu. Semoga baik baik je.

    ReplyDelete
  5. alhamdulillah.. selesai 1st dose..

    sy aritu lps cucuk 1st dose rs lapar dan ngntok.. haha..
    yg 2nd dose kena g sendiri arap lps cucuk ok je nk drive.. huhu

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Daisypath Anniversary tickers

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »