Thursday, July 1, 2021

Goodreads | Bacaan Jun 2021

Assalamualaikum..
Hye semua..

Sha mulakan bulan Jun dengan cabaran di Facebook.. hehehe.. Saja nak naikkan semangat sendiri.. Alhamdulillah, berjaya jugalah mengajak rakan-rakan di Facebook untuk turut serta cabaran ini.. Namun ada satu ketika tu emosi tak berapa bagus maka pembacaan Sha terhenti.. Bila berjaya uruskan kembali emosi barulah Sha mula membaca balik.. Ini antara bahan bacaan Sha bagi bulan Jun..



8 comments:

  1. Banyaknya Sha baca, congrats!

    ReplyDelete
  2. Banyakkk jugak kak sha membaca! Saya ada lah dalam 4/5 ebook huhuhu.

    ReplyDelete
  3. Tahniah! Selamat membaca di bulan Julai pula

    ReplyDelete
  4. respect sgt ngan Sha... rajin membaca, Ayu dah slowdown dah...

    ReplyDelete
  5. Selamat membaca dan semoga berjaya mencapai misinya :)

    ReplyDelete
  6. Banyaknya buku boleh dibaca. Hehe rajin baca kak sha

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Daisypath Anniversary tickers

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »