Wednesday, January 27, 2021

Drama Melayu | Kampong Pisang Bersiri-Siri: Episod 8 (2021)

 Assalamualaikum..
Hye semua..

Episod 8 membawa cerita bertajuk Hutan dan Penunggunya.. Penduduk kampung pisang masuk hutan nak ke sungai menangkap ikan.. Siap bermalam.. Awal perjalanan dah ditegur supaya jangan diteruskan sebab tempat yang mereka nak pergi tu keras, namun penduduk Kg. Pisang tetap teruskan.. Perginya dengan Pak Idrus tapi malam pertama dah berlaku kemalangan.. Salah seorang dari mereka meninggal, bila yang lain pulang memanggil ornag kampung yang tinggal menjaga mayat diganggu pontianak dan penunggu hutan.. Memang lain macam episod kali ini..

5 comments:

  1. padah degil kan... haha kan dah mendapat😊

    ReplyDelete
  2. Alaaaa semua orang cakap psl cerita ni ya . nak kena tengok ni. hehe berepisod ya.

    ReplyDelete
  3. Episod 7 & 8 ni tak tengok lagi. Tak sempat² nak tengok.

    ReplyDelete
  4. huaa, dah tau tempat tu keras.. nak juga pergi bermalam isshhh

    ReplyDelete
  5. aritu stop sampai sekarang tak sambung balik. baca review kak sha je lah..hehe

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »