Tuesday, January 19, 2021

Drama Melayu | Kampong Pisang Bersiri-Siri: Episod 7 (2021)

 Assalamualaikum..
Hye semua..

Hahaha.. Ada satu babak tu Husin suruh serang tapi orang kampung Pisang tak gerak..Sebab Husin sebut loghat Negeri rasanya, bila dia sebut serang barulah orang Kampung Pisang menyerang.. Siap membebel lagi tu si Husin marahkan orang kampung Pisang yang tak faham loghat negeri lain.. Kelakar.. Pengzombian ini berjaya dihentikan bila Pak Karim muncul semula dalam keadaan selamat walaupun dah bertukar jadi zombie sebelum tu.. Ubat zombienya senang je.. Punca pengzombian ini pula sebab pinangan tak diterima.. Melampau sangat tindakan dia tu.. Lepas tu babak akhir.. Baik punya perli.. Bangsa kampung Pisang.. Hahaha.. Drama santai yang boleh layan seminggu sekali la.. Lepas ini apalah agaknya masalah yang akan timbul..

8 comments:

  1. alahai..kat rumah takde cenel citra...

    ReplyDelete
  2. Seronok juga layan kampung pisang bersiri2 ni.

    ReplyDelete
  3. Hehe belum tengok lagi, esok nak tengok ��

    ReplyDelete
  4. hahahaahahah ok ni lawak.. husin pun.. kenapa tukaq loghat???

    ReplyDelete
  5. Tak sempat lagi tengok Part II Zombie ni.

    ReplyDelete
  6. macam sama je jalan cerita dengan zombie kampung pisang haha

    ReplyDelete
  7. ramai review ckp drama ni sgt best ;-) tp sy x tgk lg

    ReplyDelete
  8. pengzombian :) ha ha ha ha...
    suka ati diorang aje wujudkan word tu ek.
    tapi tu la. aida x tgk ni.
    x langgan astro :(
    anak2 sibuk kata nape diorang tak boleh tgk hu hu hu hu...

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Daisypath Anniversary tickers

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »