Wednesday, January 20, 2021

Komik | Ikhtiar Hidup Rimba Raya 10: Pertarungan Di Destinasi oleh Hong, Jaecheol, Lee, Taeho

Assalamualaikum..
Hye semua..

Komik ini merupakan komik bersiri dan ini merupakan sambungan.. Sha tak baca lagi yang sebelum ini tapi masih boleh fahamlah jalan cerita dia.. Kisah mengenai sebuah kawasan yang dilanda meteroit hingga menyebabkan beberapa serangga berubah menjadi makhluk mutan dan menyerang manusia.. Bukan mudah melawan serangga yang dah berevolusi melainkan berpindah dari kawasan tersebut.. Serangga yang berevolusi dalam episod kali ini ialah mentadak, labah-labah dan juga kumbang.. Pembacaan yang menyeronokkan bukan sahaja untuk kanak-kanak tapi orang dewasa juga..

Sha baca dan selesai pada 19.01.2021..

Antara Fakta mengenai serangga yang dibubuh dalam komik ini..

Sha pinjam Buku Perpustakaan Negara Malaysia
Published September 2013 by Anjung Taipan Sdn. Bhd.

5 comments:

  1. Best ni boleh tahan ilmu pengetahuan gak. Tulisan besar besar cepat habis membaca :)

    ReplyDelete
  2. tak boleh bayang kalau mentadak jadi gergasi sebab nanti dia berkungfu macam jackie chan hehe

    ReplyDelete
  3. makluk yg serang manusia.. hmm scarynyaaa

    ReplyDelete
  4. anjung taipan tu nama lama kadokawa gempak starz ;-)

    ReplyDelete
  5. nak cari lah buku ni...anak anak suka komik dengan fakta haiwan haiwan ni

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Daisypath Anniversary tickers

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »