Sunday, January 3, 2021

Shopee | Cerek Bunyi Aluminum

 Assalamualaikum..
Hye semua..

Kali ini Sha beli beberapa barang yang agak susah nak ditemui di kedai biasa.. Merata Sha cari cerek ini dekat kedai, tak ada yang jual.. Yang banyak jenis kita tekan dekat tangkai dan penutup muncung terbuka.. Sha tak suka yang jenis tu sebab senang rosak.. Kalau yang ini memang bestlah.. Cabut tutup muncung tu terus boleh tuang air..

Bagus betul seller ini.. Memang dia bubuh kotak keliling cerek supaya tak kemek.. Cerek inikan senang kemk.. Berbaloi beli dengan seller ini..

Yeah!! Dah boleh masak air.. hehehe

9 comments:

  1. lama x dgr cerek bunyi² ni.. memang rare dh skrg

    ReplyDelete
  2. Suka cerek macam ni...tahu bila air dah masak sebab bunyi dia kuat...

    https://naimyart.blogspot.com/2021/01/giveaway-minyak-herba-asmak-by-kak-ecah.html

    ReplyDelete
  3. kami kat rumah pun masih pakai cerek bunyi ni heheh

    ReplyDelete
  4. Rumah mak masih Ada cerek nih..antik sangat hehe

    ReplyDelete
  5. wahhh dah lama tak nampak cerek ni. Nice!

    ReplyDelete
  6. Kenangan betul cerek bunyi bising ni. Rumah mak saya ada lagi. Legend betul.

    ReplyDelete
  7. Ada bunyi maka taknrisay kalau terleka

    ReplyDelete
  8. Lama dah tak nampak cerek macam ni.

    ReplyDelete
  9. Wah sha..lepas ni lebih meriah la dapur dgr bunyi cerek salu hehe ^_^

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »