Tuesday, January 26, 2021

Makanan | Cornetto: Strawberry Yoghurt

Assalamualaikum..
Hye semua..

Pembungkusan berwarna pink yang sangat comel dan memikat.. Sesuai sangat diberi pada yang tersayang.. pasti berbunga-bunga hatinya menerima.. hehehe.. Melalut pula.. Harganya RM3 dan rasanya sedap lah juga.. Rasa strawberry yang mengancam.. Bahagian atas tu ada sos strawberry dan ketulan biskut.. Memang syok mengunyah..

RM3

Rasa masam tu dekat sos di bahagian atas tu je..

10 comments:

  1. Dah lama tak makan aiskrim cornetto ni. Huhu

    ReplyDelete
  2. Sedapnya aiskrim strawberry yogurt tu Kak Sha. panas panas ni syok makan.

    ReplyDelete
  3. W'salam Sha..
    Cantik aiskrim Cornetto warna pink. LZ belum cuba lagi selalu makan perisa coklat, sedap.

    ReplyDelete
  4. sedap pulak nampak aiskrim cornetto petang2 nih hehe

    ReplyDelete
  5. Cantik packagingnya. Tak pernah lagi cuba perisa rasberry yogurt ni.

    ReplyDelete
  6. atie klu ni smua, vanilla dan mint saja yg jadi pilihan

    ReplyDelete
  7. ah rindunya nak makan ais krim...

    ReplyDelete
  8. cornetto tak pernah tak sedap aiskrim dia. kena cuba ni :)

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Daisypath Anniversary tickers

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »