Friday, January 15, 2021

Shopee | Novel [Clearance Stock]

Assalamualaikum..
Hye semua..

Pembelian buku fizikal pertama Sha untuk tahun 2021.. Buku Antara Dunia tu memang lama dah Sha cari.. Tak sangka jumpa dekat Shopee dengan harga yang berbaloi-baloi.. Sebuah harganya RM10 dan postage RM5.04.. Okaylah kan.. Dalam keadaan ekonomi yang tak berapa nak cantik ini memang sukalah bila dapat beli buku dengan harga mampu milik.. Cumanya Sha memang kurangkan beli buku fizikal, nak jimat ruang penyimpanan.. 

Antara Dunia - Salomaa
Goodbye Sweetheart - Ana Zaz

12 comments:

  1. good luck kak sha!!! first purchase .. moga tercapai target bacaan kak sha :)

    ReplyDelete
  2. skrg ni ramai org dh x main baca buku fizikal., semua dihujung jari guna smartphone jak., ;p

    ReplyDelete
  3. Selamat mengulat buku kak sha 😊

    ReplyDelete
  4. Selamat membaca!
    Apa agaknya yang menarik dalam Antara Dunia tu.

    ReplyDelete
  5. Entah saya pun kurang beli buku fizikal sebab buku sudah banyak. Niat hendak beri atau jual, baru boleh baru.

    ReplyDelete
  6. Baca buku fizikal feel dia lain. Tapi itulah nak jimat ruang kena baca online yang selebihnya :)

    ReplyDelete
  7. murah sgt dah tu
    mungkin kalu sy cari novel yg sy nak sgt dulu mungkin ada agaknya..

    ReplyDelete
  8. Kalo kakmim jumpa buku rm10 mst excited jgk nk beli

    ReplyDelete
  9. Saya pun beli buku secondhand je kat shopee. Terdetik jugak nak jual buku sendiri tapi macam sayang pulak. Maka berlonggokla buku di rumah

    ReplyDelete
  10. Wah, ini memang pembelian berbaloi-baloi! Akak pun sama, Sha. Tahun ni buat syarat kalau nak juga beli buku fizikal (walaupun banyak lagi buku tak baca 😅) kena cari yang tengah promo atau preloved.

    ReplyDelete
  11. Hahahaha sama lah kita kak sha! Sekarang dah ada kucing ni lagi bahaya, habis buku bau hancing adoiii

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Daisypath Anniversary tickers

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »