Friday, January 29, 2021

Mister Potato Limited Edition: Spicy Buttermilk Prawn

Assalamualaikum..
Hye semua..

Beli di Petronas dengan harga RM4.10 diskaun sebab beli 2.. hehehe.. Kalau tak harganya RM5 kalau tak silap.. Diskaun 90 sen.. Lepas tu bayar pula menggunakan aplikasi Setel, dapat poit lagi.. Memang bestlah.. Kenalah dengan nama dia Spicy Buttermilk, memang spicy.. Tapi bukan pedas sambal dia lebih pada pedas lada hitam rasanya.. Sebab rasa dia hangat.. Macam mana nak terangkan ye.. Tak pandailah pula.. hahaha.. Tapi sedap.. Tak boleh berhenti mengunyah..

RM4.10

9 comments:

  1. Kalau yak boleh berhenti mengunyah tu maknanya sedap tak terkatalah tu heheee.

    ReplyDelete
  2. menarik nampaknye nih, kena try juga la..nanti nk pergi beli

    ReplyDelete
  3. wow! Warna pink, buttermilk prawn lagi. Dua dua favourite. Letak dalam list sesiap :)

    ReplyDelete
  4. Wow..xtry lagi. Setiap Kali nak Beli jer takut..Kang Ank2 join sekaki mkn 😅

    ReplyDelete
  5. spicy buttermilk prawn, macam sedap je..nk beli la

    ReplyDelete
  6. kalau udang xdapat la nk rasa..huhuu..shida alahan seafood

    ReplyDelete
  7. Wow... rare ni... x jumpa pun masa beli stok di mydin hari tu

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Daisypath Anniversary tickers

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »