Saturday, January 30, 2021

Drama Thailand | I'm Tee, Me Too (2020)

Assalamualaikum..
Hye semua..

Seronok pula layan drama ini dekat Youtube.. hahaha.. Kelakar sangat perangai memasing dalam cerita ini.. Yang penakut melampau, yang fobia dengan perempuan cantik, yang tak boleh dengar bunyi mengunyah, yang tak suka bercampur dengan orang dan nama panggilan mereka yang bermula dengan Tee, memang kelakarlah.. hahaha.. Sha boleh layan sebab dramanya pendek je.. Ada 8 episod dan setiap episod setengah jam je.. Lepas tu pelakonnya handsome.. hahaha.. 

Kisahnya Watee baru kehilangan mak dan mempunyai tunggakan bank yang banyak.. Demi menampung kehidupannya dan membayar duit bank Watee menyewakan bilik dirumahnya namun meletakkan syarat penyewa mesti bernama Tee juga.. Datanglah 5 orang lelaki yang berbeza perangai duduk bersama.. Bukan mudah namun mereka cuba bertolak ansur, saling membantu dan menerima.. Kisah yang kelakar dan dalam masa yang sama membuatkan Sha rindu pada kedua orang tua Sha.. huhuhu..


I'm Tee, Me Too (2020)
Also Known As: I'm Tee Me Too
Director: X Nuttapong Mongkolsawas
Genres: Friendship, Comedy, Youth, Drama, Sitcom
Country: Thailand
Type: Drama
Episodes: 8
Aired: Sep 18, 2020 - Nov 6, 2020
Aired On: Friday
Original Network: GMM 25
Duration: 35 min.
Six guys—each named Tee and each with his own idiosyncrasies—find themselves residing under one roof, every day learning not just about one another, but themselves as well. (Source: Soju on MyDramaList)


6 comments:

  1. macam menarik jeee, boleh try ni

    ReplyDelete
  2. oh yeahhh kak sya dah start layan drama thailand.
    banyak lagi cite best kat gmmtv ni kak sha, try la tengok..hehe

    ReplyDelete
  3. wow...hensem pelakon-pelakon dia

    ReplyDelete
  4. Macam macam perangai ada ye. Seronok kalau tengok cerita yang kelakar dan boleh masuk dengan gelagat kelakar tu.

    ReplyDelete
  5. yay! kak sha tgk cita ni! hehehehe trex tu ngs sungguh bila abg dia marah hari tu kan.. sighh Gun Atp mmg dgn air mata senang dia nak berlakon!!! huaaa i fall in love

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Daisypath Anniversary tickers

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »