Tuesday, January 26, 2021

Filem US | Outside the Wire (2021)

 Assalamualaikum..
Hye semua..

Filem yang menarik untuk ditonton kalau anda minat cerita perang-perang.. Kalau tak minat macam Sha, masih boleh layan sebab cerita dia tak adalah berat.. Lebih pada usaha seorang android untuk melancarkan misil sebab ingin menggagalkan program askar super android.. Harp merupakan pemandu drone telah melanggar arahan dan melepaskan misil menyebabkan dua askar terkorban.. Sebagai hukuman, Harp dihantar ke Ukraine dan diletakkan dibawah Kapten Leo.. Namun berkerja dengan android tak semudah yang disangkan bila Leo mula memanipulasi Harp untuk melaksanakan keinginan Leo dalam menghancurkan program askar super android..

Outside the Wire (2021)
Genre: Science Fiction | 1h 55m
In the near future, a drone pilot sent into a war zone finds himself paired up with a top-secret android officer on a mission to stop a nuclear attack.

13 comments:

  1. cerita perang perang kadang kadang best juge :)

    ReplyDelete
  2. tak minat juga cita perang tapi mcm best ja guna drone smua ni

    ReplyDelete
    Replies
    1. bila ada guna drone dan robot memang nampak menarik..

      Delete
  3. Ada tengok trailer kat netflix di youtube. Macam menarik je. Suka gak tengok cerita aksi perang perang ni

    ReplyDelete
  4. tak minat sgt tengok cite perang macam ni. saya seorang yg berhati lembut kak sha..hahaha :P

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »