Thursday, January 28, 2021

Random Photo #3 2021

Assalamualaikum..
Hye semua..

Bila BDR dekat rumah ini, jenuh nak bahagi masa antara memasak, memantau anak belajar, menjawab whatsapp dan buat kerja-kerja pejabat.. Letih dia jadi double triple rasanya.. Hahaha.. Tapi lebih dekat dengan anak-anak.. Bangun tidur sampai nak tidur boleh tengok anak-anak.. Penat namun seronok..

Kemain rajin budak ini menyapu.. Tak payah disuruh.. hehehe.. Sesekali bila tengok anak-anak buat kerja rumah, terasa makin berusia umur ini..

Lagi roti baru dari Gardenia.. Kali ini intinya sambal Mackerel.. Rasanya yang ini memang tak pernah ada.. Sebungkus ini ada dua bun dan harganya RM2..

Berger Crispy RM5.. Rasanya mantap dan power, seolah-olah makan berger zinger dari KFC.. Memang berbaloilah dibeli dengan kepingan ayam yang besar, crispy, sayur banyak dan sos melimpah ruah..

Tambah koleksi buku lagi.. hahaha.. Pra tempah pada 08 Jan 2021 dan Isnin 25 Jan 2021 dah dapat bukunya.. Sha beli sebab terpikat dengan tajuknya dan percuma postage.. Bila buka bungkusan dapat zine percuma dari penulis sebagai cenderahati.. Menarik..

Apaknya je yang sabar mengajar si kecik ini.. Emaknya memang dah jadi hijau menengokkan dia.. hahaha.. 

20 comments:

  1. Replies
    1. Bila dia rajin nie memang happylah.. 😂😂

      Delete
  2. Bagus rajin buat kerja rumah. Ohh ada mackarel juga ye. selalu dapat yang sambal bilis je. yang lain sold out awal agaknya kot.
    Sedapnya burger crispy.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mackerel ini baru rasanya.. Sha pun kebetulan jumpa..

      Delete
  3. Wkmsalam
    Selamat BDR
    dan memantau anak2 PdPR

    ReplyDelete
  4. Selamat BDR, kak Sha.
    Saya kat sini masuk ofis seminggu sekali je. Selebihnya di rumah. Huhuhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Akak selang seli.. sehari kat opis, sehari kat umah..

      Delete
  5. salam puan.. puan ada komik sains ikhtiar muzium sejarah? kalo ada, puan nak letgo tak.. sy nak beli.. puas anak sy cr nk baca sambgnnya😅.. ni no sy 0196595075.. maaf sgt2 ganggu

    ReplyDelete
  6. rajin anak dara akak buat kerja rumah, ringan sikit kerja..

    ReplyDelete
  7. hahahaha! kenapa jadi hulk ni... kesian diaa ahaha garang tul

    ReplyDelete
  8. Saya pun rasa sengsara berBDR. Tapi bila Sha kata, seronok dapat lebih dekat dengan anak walaupun double triple penatnya, saya pun terus muhasabah diri. sesungguhnya di sebalik kesusahan itu ada hikmat disebaliknya. Tq Sha.

    ReplyDelete
  9. Burger tu nampak sedap. Tiba-tiba teringat zinger burger KFC.

    ReplyDelete
  10. sha..jgn garang benoo sha hahaha ^_^

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »