Sunday, January 31, 2021

Goodreads | Bacaan Januari 2021

Assalamualaikum..
Hye semua...

Berjaya juga membaca walaupun tak banyak.. Permulaan yang perlahan namun konsisten.. hehehe.. Sambil-sambil tu cuba mengosongkan rak 'To Be Read' Sha.. Makin bertambah bukannya berkurang rak ini.. Selain tu Sha dah makin rajin beli ebook supaya rak buku tak padat.. hehehe.. Bulan ini Sha bermula dengan ebook dan kemudian beralih pada buku fizikal..

Kawan-kawan dah mula membaca??



14 comments:

  1. hebat kak sha, rajin membaca! luas pengetahuan!

    ReplyDelete
  2. Banyaknya buku and novel nak kena baca..akak yang beratus beli tu pun tak habis2 baca lagi..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tu lah kak.. berkurangnya belum.. bertambah je lebih..

      Delete
  3. Tahniah, Kak Sha. Semoga terus konsisten membaca.

    ReplyDelete
  4. Slowly but surely. Selamat menghabiskan misi mengosongkan rak kak sha :)

    ReplyDelete
  5. Saya baca buku yang saya sudah baca. Mengulang balik.

    ReplyDelete
  6. congrats kak sha!!! keep doing it ok! good luck tau

    ReplyDelete
  7. utk januari 2021 dpt laa baca dlm 5-6 buah tp semua komik... bln ni tgh tunggu novel smpi sbb pre order...asik komik je pening jg hahahaha

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Daisypath Anniversary tickers

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »