Saturday, January 16, 2021

Filem | Fatale (2020)

 Assalamualaikum..
Hye semua..

Sha baca sinopsis filem ini macam menarik.. Bila tengok memang puas hatilah.. Pelakon dia ohsem.. hehehe.. Bolehlah buat layan lepas marah.. hahaha.. Kisah seorang polis wanita yang psiko dan sanggup buat apa sahaja janji dapat bersama dengan anak dia.. Memang polis wanita tu gilalah.. Bekas suami dia tak bagi dia dekat dengan anak dia sebab kecuaian dia, anak dia tertembak diri sendiri dan lumpuh.. Bila jadi macam ini dia saja perangkap seorang lelaki ini untuk bantu dia bunuh bekas suami dia.. Itu je cara dia boleh dapatkan anak dia balik.. Tapi lelaki ini pun tak adalah bodoh sangatkan.. Dia siasat juga pasal polis wanita ini dan berjaya dapatkan pengakuan mengenai kejadian sebenar.. Tapi kalau tengok cerita ini, eloklah jangan tengok dengan anak-anak.. Cerita orang putihkan, ada je babak-babak yang tak sepatutnya.. hehehe..

Fatale
2020 ‧ Thriller/Mystery ‧ 1h 42m
Director: Deon Taylor
Writer: David Loughery
Stars: Hilary Swank, Michael Ealy, Mike Colter
After a wild one-night stand, a successful sports agent watches his perfect life slowly disappear when he discovers the sexy and mysterious woman he risked everything for is a determined police detective who entangles him in her latest investigation. As he desperately tries to put the pieces together, he falls deeper into her trap, risking his family, his career, and even his life.

5 comments:

  1. Thanks sharing Sha. Saya minat Hillary Swank. Watak macam ni memang sesuai dengan dia. Ok nanti nak tengok

    ReplyDelete
  2. Best gak baca jalan cerita dia. Kalau cerita macam ni better lah anak anak tak tengok :)

    ReplyDelete
  3. aduhhhh..... psycho pastu polis pula.. mcm mna dia buat kerja ni

    ReplyDelete
  4. aduhhh kesiannya anak dia sampai lumpuh jadinya. Memang patut lah dia tak dapat jumpa dah dengan anak dia

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »