Wednesday, January 6, 2021

ebook | Land Snakes of Medical Significance in Malaysia by Ahmad Khaldun Ismail, Eng Wah Teo, Indraneil Das, Taksa Vasaruchapong, Scott A. Weinstein

Assalamualaikum..
Hye semua..

Bacaan santai dan berinformasi.. ebook ini mudah dihadam sebab hampir 90% adalah gambar pelbagai jenis ular.. Hehehe.. Ada ular yang mempunyai nama tempat macam Tioman, Sabah dan lain-lain lagi.. Kepelbagaian warna, corak dan juga jenis ular yang ada.. Di bahagian awal ada keterangan dan dibahagian akhir ada di bubuh mengenai antivenom.. Menariklah ebook ini..


Sha baca dan selesai pada 05.01.2020..

Bacaan di aplikasi Google Play Books.. Boleh dapatkan secara percuma di SINI..
Published July 2017 by Malaysia Biodiversity Information System (MyBIS)

5 comments:

  1. aduhhhh... klu org yg jenis fobia dgn ular ni.. mcm adik atie.. mmg tak sentuh anything yg ada gmbr ular

    ReplyDelete
  2. wahh pengetahuan tentang ular.. menarik :)

    ReplyDelete
  3. Menarik. tapi saya jenis kalau tengok gambar ular ke video ke nanti terbayang bayang masuk mimpi. huhu

    ReplyDelete
  4. Buku yang lain dari yang lain ni hehe

    ReplyDelete
  5. aaa tak berani la nak baca kalau pasal ular ni. Tengok gambar pun dah seram

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Daisypath Anniversary tickers

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »